Nu är grundskolan över!

Vi har sommarlov
jag kan inte riktigt förstå det
men en sak vet jag säkert
det känns helt underbart!

Sista dagen i skolan.


Balen aka avslutningsmiddan.





Skolavslutning.
Sorgligt att splittras från alla, men även kul att vi ska börja på ny skola osv.
Det regnade hela den dagen och just då kändes det som att det skulle ösa ner för all evighet.




Emma tog studenten samma dag och vi hade fest för henne hemma på kvällen.
Emma blev lite fuller...


16.30: FULLT ÖS
21.00: MEDVETSLÖS
00.01: ARBETSLÖS


Senare på kvällen drog jag och melissa ut i regnet men bestämde oss ganska snart för att dra hem till Moe.
Där blev jag kvar i tre nätter och vi hade det väldigt roligt!
 





Idag var jag och mina kära syskon hos papi och firade hans 50-årsdag!


Jag har fått jätteont i min hals och hela min kropp värker så nu ska jag bädda ner mig i soffan och se om det är något att se på tvn.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0