Sommarjobb

Idag var det första dagen på jobbet och det var väldigt bra!
Alla var snälla och trevliga och frågade typ hela tiden om jag ville ha glass, macka, dricka eller något annat. hihi

Trodde att jag skulle vara helt död när jag gick upp så tidigt morgonen, men konstigt nog var jag ganska pigg!
Men på eftermiddagen kände jag mig helt slut, så jag somnade på soffan en stund. det var skönt.

Imorgon är det midsommar! Dagarna går alldeles för fort! Jag hänger ju inte med.
Men i alla fall så ska familjen åka bort, så då kommer Melissa hit och sover över! Vi ska göra god mat och köpa fredagsmys till på kvällen.

Jag hoppas vädret vänder snart! Det känns inte ens som att vi har sommarlov



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0