Töcksfors

Idag har jag varit i Töcksfors med Melissa och hennes mama Eva. Det har varit mycket trevligt!

Jag köpte...

En väska från Cubus, 99 kr


En sjal från Indiska, 79,50 kr


och örhängen från Glitter, 10 kr

Vi lyssnade på skön musik på vår bilfärd med vacker utsikt utanför fönstret.
Då jag satt där tänkte jag "jag älskar att åka bil".
Det är så härligt att bara sitta där och kolla ut på nya och okända platser och drömma sig bort samtidigt som man hör härlig musik i bakgrunden.



Vi stannade vid lite olika platser på vägen hem, bland annat Evas favoritsjö.


Melissa. <3

Kommentarer
Postat av: moe

jag hade jätte trevlig med<3

du är allt för rolig ibland du! x)<3

2009-06-08 @ 01:02:48
URL: http://crystalcastles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0