hallåhallå

Det har varit så mycket nu det sista så jag har inte hunnit lägga ut något nytt inlägg, men här kommer ett i alla fall!

I Måndags filmade vi klart Harry Potter Parodin i skolan. Den blev bra och gav många skratt! :)

Efter skolan Köpte jag och Melissa en varsin glass och satte oss på hennes mysiga uteplats.
Tiden rusade iväg och plötsligt blev det bråttom till hamletmusikalen som vi skulle ha i skolan. 
Den blev helt ok, fast det märktes att de flesta inte hade så övat mycket inför den :P


På Tisdagen åkte jag och Emma till Vänersborg för att bli av med tandställnignarna!
Det var såå skönt och tänderna är alldeles lena! Så nu har jag en skena som jag ska ha halva dygnet så att tänderna inte tappar formen.
När vi ändå var där borta åkte vi till Trollhättan schoppingcenter och jag hittade litegran..











Idag har jag rensat mitt skåp, som var proppfullt! Hittade grejer som jag nästan glömt bort att jag har.
Hittade bland annat en väldigt knäpp berättelse som jag skrev i 7an, en gammal t-shirt och en parfym.
Så bra ordning har jag..!

För övrigt har jag kollat på de treorna som skulle på bal. Tyckte lite synd om dom för att det var så dåligt väder, men fina var dom i alla fall.
Sen har jag varit och storhandlat inför Emmas studentfest. Det blev en hel del!

Imorgon har vi sovmorgon till kl 11! Hallelujah! Sen ska vi typ fika och umgås med klassen.
På eftermiddagen ska lillbrorsan ha skolavslutning. Vet inte om jag hinner att vara med, men jag hoppas det!
Sen på kvällen är det avslutningsmiddag aka "bal" för alla 9:or på stadshotellet.
Kommer nog bli en rätt så trevlig dag.



Kommentarer
Postat av: moe

Allt du köpte va jätte fint! :D

opch du är så söt så! :D<33

2009-06-10 @ 22:59:23
URL: http://crystalcastles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0