it's friday

Det var några dagar sen jag skrev i bloggen sist så jag tänkte att jag skulle sammanfatta de senanste dagarna lite kort.
I onsdags var det ju då min födelsedag och jag blev jätteglad för presenterna jag fick! En kamera och en gitarr, som jag hade önskat mig så länge.



På torsdagen pluggade jag hela dagen efter att jag kommit hem från skolan till klockan 1 på natten (lite pauser mellanåt såklart). Det var ganska jobbigt (och mina påsar under ögonen nästa dag var inte så vackra), men när jag väl var klar med allt kände jag mig såå stolt över migsjälv! Har sänkt mig i några ämnen.. men jag har också höjt mig i några, så det jämnar ut sig!

Råkade göra så att en sträng gick av på min gitarr! Jag blev sååå förbannad på migsjälv!
Men på tisdag ska vi åka och fixa det.



När jag kom hem från skolan förut var jag så trött att jag somnade på soffan och vaknade kl 7 på kvällen. Det var väldigt gött!
Har filmat och tagit en hel del kort idag också, men vågar inte lägga ut något :P då kanske Melissa mördar mig

Nu är kl 02.43, mina ögon orkar inte riktigt vara öppna,
så nu blir det sovdags för min del!

Good Night :>

Kommentarer
Postat av: moe

Grattis min lille korvunge<333

love u

2009-06-08 @ 01:02:20
URL: http://crystalcastles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0