yesterday

Jag och David gick ut i spöregnet! det var myys




Internet funkade inte på hela dagen igår, det var inte så kul, för det var massor jag behövde göra på datan!
Menmen, det finns ju kvar så jag får göra det idag istället. Bland annat tänkte jag lägga ut lite saker på tradera.se.
Hoppas jag får sålt någonting.

Igår natt, eller tidigt imorse kanske jag ska säga, skapade jag dethär på min vägg!
utklippta från gammla tidningar som låg och skräpade.


På natten drömde jag att mamma hade tagit bort alla bilder när jag vaknade och istället sättit dit en stor tavla på typ en sommaräng eller något sånt. Jag blev rasande! haha
Anledningen var att hon inte ville att jag skulle ha häftmassa på väggen så hon satte upp den istället så att jag inte skulle bli arg över att hon tagit bort allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0